Hitri poskoki v kvadratu

Enostavna vaja, ki pa hitro dvigne srčni utrip. Z njo poleg vzdržljivosti razvijamo tudi spretnost.

Klasični burpee

Ko ga enkrat spoznaš, ga ne pozabiš več. Zaradi svoje intenzivnosti je burpee vaja, do katere imaš love-hate odnost. Tukaj v klasični različici.

Odrivi v stojo na rokah

Zahtevnejša, a zabavna vaja za celo telo. Služi tudi kot pripravljalna vaja pri učenju stoje na rokah.

Dinamični počep

Dinamična vaja, ki vključuje celo telo, predvsem pa razvija eksplozivnost in vzdržljivost v moči mišic nog. Visoko metabolična.

Visoki tek na mestu

Srednje intenzivna vaja za vzdržljivost, ki vključuje mišice celega telesa, predvsem pa stegen, meč in trupa. Največkrat uporabljena v treningih tipa Cardio.

Plezalec

Visoko intenzivna vaja za vzdržljivost, ki aktivira celo telo in dvigne srčni utrip. Največkrat je vključena v treningih tipa Cardio.

CARDIO 003 (L3)

Ogrevanje: Glej opis posameznega sklopa. Glavni del: Trening je sestavljen iz šestih sklopov po 1 vajo (V) in 1 aktivnim počitkom (AP). Vsak sklop izvajamo po principu V:AP = 50:10

MIX 002 (L2)

Ogrevanje: Ogrevanje v tem programu predstavlja Sklop I, s katerim aktiviramo jedro. Ob začetku (prvi krog) Sklopa II lahko izberemo lažje različice vaj ali lažje breme kot v naslednjih krogih.

POWER 002 (L2)

Ogrevanje: 10x klasičen, 10x ozek in 10x širok (plie) počep10x odročenje, 10x predročenje in 10x izteg rame v predklonu10x enojni Pilates dotik tal, na vsako stran izmenično Glavni del: Vaji

CORE 002 (L2)

Ogrevanje: Ogrevanje v tem programu ni potrebno oz. lahko za prvi krog izberete lažje različice vaj v Sklopu I (najdete jih v opisih posameznih vaj – klik na ime vaje