Dinamični počep

KLASIFIKACIJA:

Del telesa: Namen: Rekvizit: Zahtevnost:
CELO TELO
STEGNA
MEČA
RAME
MOČ
VZDRŽLJIVOST
LASTNA TEŽA SREDNJA

VIDEO:

IZVEDBA

Začetni položaj: stoje, vzravnano, stopala v širini ramen, roke iztegnjene nad glavo
Potek: Skočimo in mehko pristanemo v položaj, v katerem so stopala širše od širine rame.
Pristanek povežemo v počep (pazimo na prenos teže na peto) in istočasno spustimo roke proti tlom.
Dvig iz počepa povežemo v ponovni skok in pristanemo v položaju, kjer so stopala v širini ramen. Istočasno dvignemo roke nad glavo (začetni položaj).
Možne napake: “trdo” pristajanje, teža v počepu na prednjem delu stopala (pete v zraku), rušenje nevtralnega položaja hrbtenice

RAZLIČICE

Lažja: klasičen počep (z dvigom rok nad glavo) Težja: skakanje v začetni položaj na dvignjeno podlago (npr. step)

AKTIVACIJA MIŠIC

Primarni gibalni vzorci: Klik na sliko za povečavo ⬇️
ODMIK RAME
deltoideus medius, supraspinatus
IZTEG KOLKA
gluteus maximus, biceps femoris, semitendinosus, semimembranosus
IZTEG KOLENA
rectus femoris, vastus medialis, vastus lateralis, vastus intermedius
PLANTARNI UPOGIB GLEŽNJA
gastrocnemius, soleus
Sekundarni gibalni vzorci:
ZUNANJA ROTACIJA LOPATIC
serratus anterior, trapezius (zg. in sp. vlakna)
PRIMIK KOLKA
adductor longus, adductor magnus, adductor brevis, gracilis, pectineus

Categories:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *