Upogib trupa V.4

V.4 = različica z rokami iztegnjemi proti stropu
(Preveri druge različice: V.1, V.2, V.3)

KLASIFIKACIJA:

Del telesa: Namen: Rekvizit: Zahtevnost:
JEDRO MOČ LASTNA TEŽA NIZKA

VIDEO:

IZVEDBA

Začetni položaj: leže na hrbtu, roke iztegnjene proti stropu (V.4), stopala na tleh v širini bokov, kolena v kotu pribl. 90°
Ledveni del hrbta potisnemo v podlago (predaktivacija) in tako naj pritisnjen ostane tekom celotne izvedbe vaje, tudi ko se lopatice vrnejo na tla.
Potek: Upognemo trup in dvignemo lopatice čim više od tal (z rokami se stegnemo proti stropu).
Zadržimo in se nadzorovano spustimo nazaj v začetni položaj.
Možne napake: napake začetnega položaja, pomanjkanje predaktivacije, izkoriščanje navora za dvig, nezadostno zadrževanje v zgornjem položaju, nenadzorovan spust

RAZLIČICE

Lažja: roke na za glavo (V.3) Težja: stopala v zraku (Upogib trupa 90°)

AKTIVACIJA MIŠIC

Primarni gibalni vzorci:
UPOGIB TRUPA
rectus abdominis
Klik na sliko za povečavo ➡️

Categories:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *