Timeboxing

Kako po principu timeboxinga oblikovati urnik, da bo odražal naše vrednote?

Nir Eyal: Indistractable

Kako se izogniti raztresenosti in se naučiti usmerjati svojo pozornost...

Kroženje v kolku

Povečuje gibljivost v kolčnem sklepu, istočasno pa krepi moč mišic zadnjice ter jedra.

Gekon > strešica

Vaja, ki služi tudi kot pripravljalna vaja pri učenju stoje na rokah, odlično aktivira trebušne mišice.

Šprintersko usedanje

Dinamična vaja, ki poleg aktivacije jedra zagotovo dvigne tudi vaš srčni utrip.

V-sit z rotacijo

Odlična vaja za trebušne mišice, ki je zaradi enastavne prilagodljivosti primerna za vse stopnje pripravljenosti.

Figure 4 dvig bokov

Odlična izolacijska vaja za lepo oblikovano zadnjico. Primerna tudi za aktivacijo mišice gluteus pred kompleksnejšimi vajami za noge.

Enonožna oslovska brca

KLASIFIKACIJA: Del telesa: Namen: Rekvizit: Zahtevnost: ZADNJICASTEGNA MOČ LASTNA TEŽA SREDNJA VIDEO: IZVEDBA Začetni položaj: na vseh štirih, roke iztegnjene z dlanmi pod ramen, trup raven (hrbtenica v nevtralnem položaju),

Upogib trupa V.4

Enostavna vaja za trebušne mišice, ki pa je zaradi rok, ki so iztegnjene proti stropu, precej zahtevnejša kot njena osnovna različica.

Hitri poskoki v kvadratu

Enostavna vaja, ki pa hitro dvigne srčni utrip. Z njo poleg vzdržljivosti razvijamo tudi spretnost.